تاریخ:
یکشنبه/۹ اردیبهشت/۱۴۰۳
ساعت:

نهضت ملی درختکاری در شرکت سیمان سپاهان

✍️به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان سپاهان ، 23 خرداد ماه 1402به  مناسبت هفته محیط زیست، معاون عمرانی فرماندار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت ، رئیس اداره منابع طبیعی و نماینده جهاد کشاورزی شهرستان مبارکه به همراه شهردار و شورای شهر دیزیچه از شرکت سیمان سپاهان بازدید به عمل آوردند.

 
✏️ بنا بر گزارش رئیس سازمان محیط زیست شهرستان مبارکه در خصوص طرح نهضت ملی درختکاری، دیگر مسئولان شهرستان مبارکه نیز پس از دیدار و گفتگو با  مهندس معینیان مدیرعامل شرکت سیمان سپاهان، در جریان فعالیت های محیط زیستی صورت گرفته از سوی شرکت قرار گرفتند. 
 
👤 در این دیدار مهندس معینیان مدیرعامل شرکت سیمان سپاهان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای نهضت ملی درختکاری، به منظور ترويج فرهنگ محيط زيست و افزايش حس مسئوليت پذيری شهروندان، را یک وظیفه شرعی و قانونی دانست که همه باید به آن عمل و احترام بگذارند.
 
🔹  ایشان پس از تبریک هفته محیط زیست به بیان اقدامات صورت گرفته در این حوزه با رویکرد محیط زیست پرداخت و تاکید کرد که با توجه به اینکه شعار این شرکت صنعت سبز میباشد همواره پیشرو در حوزه محیط زیست بوده و این مهم را جزء مسئولیت های اجتماعی خود میداند.
 
🔹  سپس در ادامه گفت : ما براین باوریم که هزینه کردن برای فعالیت های زیست محیطی نوعی سرمایه گذاری است لذا مهم ترین اقدامات صورت گرفته در حوزه محیط زیست شرکت سیمان سپاهان به شرح زیر می باشد:
 
🎖️ استفاده  از بروزترین، پیشرفته ترین و عظیم ترین غبارگیرهای صنعت سیمان کشور شامل 56 عددجت فیلترها، 60 عدد بگ فیلتر ، 2 دستگاه بگ هاوس و 5 دستگاه فیلترهیبریدی
🎖️ بهره مندی از پیشرفته ترین دستگاه های پایش آنلاین
🎖️ ایجاد ۵۰۰  هکتار فضای سبز منحصر به فرد که علاوه بر ایجاد محیطی با طراوت برای کارکنان باعث کارکردهایی نظیر کاهش عوامل آلاینده هوا ناشی از منابع آلاینده مستقر در منطقه و حمایت از تنوع زیست محیطی می باشد.
🎖️ ایجاد سیستم آبیاری قطره‌ای در راستای استفاده بهینه از منابع آبی
🎖️ تلاش در راستای پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی و تحقق شعار نهضت ملی کاهش آلودگی های پلاستیکی با جمع آوری و پاکسازی زباله های پلاستیکی
 
🔸 مهندس معینیان خاطر نشان کرد : شرکت سیمان سپاهان با توجه به پتانسیل های موجود و بهره مندی از نظرات کارشناسان محترم اداره محیط زیست استان و شهرستان ، همواره مشکلات و مسائل زیست محیطی را یکی از دغدغه های اساسی خویش برشمرده و با جدیت تمام و در حد امکان در جهت تحقق اهداف زیست محیطی گام برداشته است.
 
🔸 در پایان این دیدار معاون عمرانی فرماندار شهرستان مبارکه : ضمن گرامیداشت هفته محیط زیست از اقدامات مدیریت و مجموعه سیمان سپاهان در زمینه حفظ و رعایت مقررات زیست محیطی تقدیر و تشکر کرد و اعلام نمود همانگونه که سیمان سپاهان در زمینه حفظ محیط زیست در سالهای اخیر کوشا بوده این روند نیز ادامه دار و در آینده نیز این موضوع را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.

3 copy

 4 copy