تاریخ:
شنبه/۸ اردیبهشت/۱۴۰۳
ساعت:

جک تعمیرات آسیاب سیمان به‌دست توانمند متخصصان، داخلی‌ سازی شد

✍️ به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان سپاهان ، به منظور صرفه‌جویی ارزی و جلوگیری از هدر رفت منابع مالی ، ساخت و بهینه سازی جک مربوط به تعمیرات غلطک های آسیاب سیمان لوشه به دست متخصصان این شرکت انجام شد.

👤 مدیرعامل سیمان سپاهان عنوان کرد: یکی از افتخارات این شرکت در سال‌های اخیر، خودکفایی در زمینه ساخت قطعات مربوط به این صنعت است و این مهم در سایه حمایت از تولید داخلی در شرکت سیمان سپاهان محقق شده است.

👤 *مهندس معینیان یادآور شد: در این زمینه صرفه جویی های بسیار زیادی شده است و قطعات ساخته شده برگ زرینی از افتخارات صنعت سیمان به ویژه شرکت سیمان سپاهان به شمار می رود.*

🔹 مهندس قربانی معاون فنی و تولید شرکت افزود: تکیه برتوان داخلی یکی از راهبردهای اصلی این شرکت است که با کسب نظرات مدیران ارشد شرکت سیمان سپاهان و آینده‌نگری و برنامه ریزی مدون مدیریت واحد مهندسی و بهینه سازی و مکانیک این شرکت بصورت مستمر و بدون وقفه در حال انجام است.

🔹 مهندس انوری مدیر واحد مهندسی و بهینه سازی شرکت سیمان سپاهان تصریح کرد: این قطعه یکی از ابزارهای کلیدی جهت تعمیرات غلطک های آسیاب سیمان می باشد که با استفاده از نیروی کار و توان داخلی شرکت توسط واحد مهندسی و مکانیک برای اولین بار در شرکت ، طراحی، ساخته و بهینه سازی شده که آماده بهره برداری می باشد .شایان ذکر است عیوبی که در جک های قبلی بوده با طراحی مجدد در این جک برطرف گردیده است.

👤 مهندس معینیان، عیب‌یابی به موقع و بازسازی قطعات آسیب دیده و مستهلک در کوتاه‌ترین زمان در امر تولید سیمان را ضروری برشمرد و گفت: این اقدامات همگی در سایه همت جهادی و دانش بومی متخصصان این شرکت و کشورمان صورت گرفته است. این پروژه که توسط نیروهای فنی این شرکت به اتمام رسید و در ساخت آن صرفه جویی قابل توجهی صورت گرفته است.

44192877 098b 4ff0 a699 8eb2e1d9b9b2