تاریخ:
شنبه/۸ اردیبهشت/۱۴۰۳
ساعت:

تجلیل از پرسنل ایمنی و آتش نشانی سیمان سپاهان در روز آتشنشانی و ایمنی

✍️ به گزارش روابط عمومی سیمان سپاهان، مراسم تجلیل از پرسنل ایمنی و آتش نشانی امروز ۰۸مرماه، با حضور مهندس اطهری معاون منابع انسانی ، مهندس قربانی معاون فنی و تولید، و جمعی از پرسنل واحدهای آتش نشانی شرکت برگزار شد،

🔹 در ابتدای این نشست، مهندس اطهری معاونت اداری شرکت ضمن تبریک به مناسبت اعیاد پیش رو میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) و روز آتش نشانی و ایمنی گفت: کار آتش نشان به‌واسطه اهمیتش می‌بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد و لازمه تاثیرگذاری یک گروه آتش نشانی خوب، در کنار تیم خوب و تجهیزات کافی است ، آتش نشانان باید از دانش فنی بالایی نیز برخوردار باشند.

🔹 وی اظهار داشت: هر چه عملیات های واحد آتش نشانی کمتر باشد ما خوشحال تر خواهیم بود ، و شما پشتوانه ما هستید تا اتفاق و حادثه ناگواری برای مجموعه رخ ندهد. این امیدواری نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکلات و حوادث غیر مترقبه، با اقتدار ظاهر شوید.

🔶 در ادامه نیز مهندس قربانی هم طی سخنانی، ضمن تشکر از تلاش‌های صورت‌گرفته در واحد ایمنی و به پاس فعالیتهای خوب آنها در مجموعه، روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت و برای پرسنل این واحد به‌ویژه در ماموریتهایشان آرزوی موفقیت کرد.

🔶 در پایان نیز از تلاشهای تیم ایمنی و آتش نشانی سیمان سپاهان تجلیل به عمل آمد.