تاریخ:
شنبه/۸ اردیبهشت/۱۴۰۳
ساعت:

برگزاری جلسه کارگروه تولیدکنندگان سیمان استان اصفهان به میزبانی شرکت سیمان سپاهان

دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان با مدیرعامل شرکت سیمان سپاهان

✍️به گزارش روابط عمومی سیمان سپاهان، سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، با «مهندس معینیان» مدیرعامل شرکت سیمان سپاهان دیدار و در خصوص بررسی درخواست خاکسپاری شهید گمنام در شرکت سیمان سپاهان با وی بحث و گفت گفت‌وگو نمودند.

🔷 در این جلسه که با حضور جمعی از معاونین و مدیران شرکت برگزار شد مدیرعامل سیمان سپاهان ضمن خوشامد به حاضرین در جلسه افزود: یاد و نام شهیدان مایه‌ سربلندی و عزت است. همه وظیفه داریم شهیدان را تکریم کنیم و عظمت جایگاه آنان را در یادها ماندگار سازیم.

🔹مهندس معینیان افزود: تدفین شهدای گمنام در سیمان سپاهان را موجب برکت و نعمت دانست و خواستار تصویب و اجرایی شدن پیشنهاد تدفین شهید گمنام در شرکت سیمان سپاهان شد.

🔶 مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان گفت: هم اکنون درخواست بسیار زیاد تدفین شهید گمنام در دست بررسی داریم و با بیان اینکه درخواست شرکت سیمان سپاهان در استان تایید و برای بررسی به تهران ارسال شده است اظهار امیدواری کرد که امکان خاکسپاری شهید گمنام در این شرکت فراهم شود.

🔸در ادامه شرکت کنندگان در جلسه و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ضمن بررسی نقشه شرکت از نقاط پیشنهادی جهت تدفین شهید گمنام بازدید کردند.

 3db64dcc add5 465e b7d1 644cb9a6de63