تاریخ:
یکشنبه/۹ اردیبهشت/۱۴۰۳
ساعت:

پرتلند نوع 325 – 1

تعویض ۲۷۰۰ عدد کیسه هیبرید درشرکت سیمان سپاهان

شرکت سیمان سپاهان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و حفظ محیط زیست ، ۲۷۰۰ عدد کیسه هیبرید خط ۳ خود را تعویض نمود.

✍️ به گزارش روابط عمومی سیمان سپاهان، فیلتراسیون پارچه ای، یکی از رایج ترین فناوری کنترل آلودگی هوا است که برای جمع آوری ذرات میکرونی بکار می رود. کیسه های استفاده شده در سیمان سپاهان از نوع فایبر گلاس با روکشPTFE بوده که از لحاظ مالی بسیار گران قیمت می باشد. این نوع کیسه قدرت غبارگیری ذرات در اندازه های حدود ۵ میکرون، را داشته که سهم بسزایی در حفظ محیط زیست و پاکی هوا دارد این کیسه ها از شرکت تستوری ایتالیا که سابقه ای حدود یک قرن در تهیه کیسه ی دستگاه های غبارگیر دارد تهیه شده است.

🔴 مهدی نوری کارشناس فیلتراسیون شرکت سیمان سپاهان، درخصوص چگونگی کار این کیسه ها گفت: فیلترهای فایبرگلاس هیبریدی نوعی از سیستم های غبارگیر با راندمان بالا هستند که جریان گاز از داخل پارچه عبور داده می شوند، ذرات غبار روی سطح پارچه می نشیند و لایه‌ای از غبار روی سطح پارچه تشکیل می شود که با تکاندن پارچه توسط هوای فشرده از کیسه جدا شده وارد سیستم انتقال و سپس به خط تولید باز می گردد.

🔺 وی اظهار داشت: هیبرید خط ۳ سیمان سپاهان، شامل ۲۷۱۴ عدد کیسه بوده که به طور عمودی در کنار یکدیگر قرار می گیرند و قطر این کیسه ها ۱۵۰ میلیمتر و طول آنها ۷۰۰۰ میلیمتر می باشد.

🔷خاطرنشان می شود پس از راه اندازی مجدد خط ۳، خروجی فیلترهای هیبرید زیر استاندارهای تعیین شده در محیط زیست می‌باشد.

 c59bd44b 49b6 4944 899b 003374413e19